رادیوگرافی پرتابل دندانپزشکی Epix

رادیوگرافی دندان Epix ساخت شرکت احیا پرتو پارسیان،  یک دستگاه رایوگرافی با قابلیت نصب بر روی هر گونه پایه و با ریموت کنترل، علاوه بر مزیت رادیوگرافی معمولی میتواند برای کارهای اورژانس و درمانگاه صحرایی و جراحی و ایمپلنت مورد استفاده قرار گیرد.

ویژگی های دستگاه رادیوگرافی پرتابل دندانپزشکی EPIX

دستگاه رادیوگرافی پرتابل دندان EPIX با ویژگی های منحصر به فرد و رقابتی در مقابل رقبای خارجی

قابلیت شارژ دستگاه

همچنین قابلیت شارژ دستگاه رادیوگرافی Epix باعث شده است که این دستگاه در موقع بی برقی نیز در اختیار شما باشد و در مواردی مانند پایان کار اندو در لحظات برق رفتگی که یکی از چالش های دندان پزشکان در مواقع اضطراری است، در خدمت شما باشد.

ایمنی بالا

دستگاه رادیوگرافی پرتابل دندان EPIX ، نسبت به رادیو گرافی های معمولی که 70kv و 8mA هستند میزان اشعه کمتر و ایمنی بالاتر دارند از لحاظ حفاظت در برابر اشعه دور تا دور دستگاه کاملا با سرب پوشیده شده و همچنین اشعه نرم اسکتر خروجی نیز با فیلتر آلومینیوم پوشانده شده است.

وزن کم و قابلیت جابجایی

این دستگاه با وزن بسیار کم قابلیت جابجایی بسیار راحتی دارد و این امکان را میدهد که پزشک با یک دستگاه بتواند چند مطب را پوشش دهد و هر مطب نیاز به یک دستگاه جداگانه نداشته باشد و در ضمن بیماران معلول نیز نیاز به جابجایی برای گرفتن گرافی به اتاق گرافی ندارند و بر روی یونیت عکس گرافی گرفته میشود.

عمر بالای باتری

میزان بهینه مصرف برق و باتری قدرتمند دستگاه رادیوگرافی پرتابل دندان EPIX باعث شده که دستگاه بتواند مدت بیشتری را بدون نیاز به برق در خدمت شما باشد.


یک سال گارانتی بدون قید و شرط

علاوه بر تمام مزایای گفته شده برای دستگاه رادیوگرافی پرتابل Epix، این دستگاه دارای یک سال گارانتی بدون قید و شرط و ضمانت و قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر رقبا است.

 

 

خدمات پس از فروش

شرکت احیا پرتو پارسیان با سابقه چندین ساله در زمینه دستگاه های رادیوگرافی پرتابل دندان پزشکی خدمات پشتیبانی، آموزش و ارائه اکسسوری های مرتبط با دستگاه را به شما ارائه خواهد نمود. 


مشخصات فنی دستگاه رادیوگرافی دندان EPIX

آیا هر گونه سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

722 84 322 031

03132284722

آیا هر گونه سوالی دارید؟
با ما تماس بگیرید!

اطلاعات تماس

اصفهان، خیابان پروین، چهارراه آل خجند، مجتمع تجاری رجایی، پلاک 4

03132284722

09130004060

info@xray-eppco.ir